söndag 10 maj 2009

värsta söndagen

Assåå den här dagen har varit förjävlig. Jag har mått så jävla dåligt!! Det är shottens fel. Att jag aldrig lör mig.
Nattis - Carro! ska vi shotta..? - Nääee asså jag vet hur dåligt jag mår av den..men aah okejrå.!! ASSÅ va sysslar jag med?!!?
Vill tydligen köra iallafall.
Gårdagen var ändå fett bra. Jag, camilla tanya nadia nattis och kadde käkade middag och babbalde som fan. Jätte trevligt. Sen åkte kadde till jobbet och nadia hämtade med sig anna. Och så var tanyas kompis alexandra med också. Sju tjejer därav två gravida. Det var en grymt mysig kväll!! TACK SÅ MYCKET! jag tror jag är kär!
Sen korkade vi upp vin, men då drack bara jag nattis och camilla. Sen spelade nadia taxi, hon fick skjutsa upp oss två vändor till passi där vi hamnade. Som vanligt...hahaha. Där var min lilla mamma och bobo och deras vänner också.
När de börjde dra ihop sig för stängning så ville varken jag eller nattis hem., Det styrdes upp efterfest på järpstigen, Jag stannade en kvart för mådde för dåligt. Jag gick hem och hade sällskap av jocke på vägen. Jag typ snackade sönder karln. Stackarn assååå!! hahah.

bio med kadde ikväll =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade