lördag 23 maj 2009

härligt väder med underbar msuik i bakrunden

Familjen har precis avnjutit en god middag, grillade hamburgare.
Jag kan tycka att det är fett mysigt och sitta en stund efter maten och bara snacka om allt och ingenting med familjen. Men ibland vill jag bara dra så fort jag ätit. Idag var det en bra dag..
Var iväg en sväng och solade med therese, brände mitt vita ansikte. Nu är det helt rött... de är inte ens kul å vara såhär ljus i hyn. Tar ju miljaaaaaaaaarrrrder år innan jag blir brun. Ärvde inte pigmenten av mina päron, de är en sak som är säker, Typ farmor.

Jag har beslutsångest ikväll också.. antingen träffa frida och inta alkohol eller glida ner till nattis och mysa eller åka till fittja. Just nu har jag iaf grym huvudvärk! Så det ksnke blir som igår, bara vara hemma men det är tråkigt två dagar i rad.

nu går kikki bettan å lotta på hög volym i vardagsrummet, de hör jag... är det ett tecken på att jag ska träffa nattis?... asssååååååååå haha :)


Neeeej hahahah nu kom min å therese låt på också hahaha, fett jobbigt de blev nudå. OM crossfire-lady kommer efter den här så äre fan sjuuuukt jävla otroligt för de är min å fridas låt.

Nu jävlar skrivs de kommentarer på mina bilder, ploppar upp hela tiden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade