torsdag 14 maj 2009

sista dagen denna vecka....


KÄRA BLOGG! hahaha

Det gick tok bra igår vill jag lova. Kvällen gick super snabbt. Det är BARA när jag jobbar med frida som de går så här snabbt, de är bara för att vi babblar heeela tiden om allt!! Vi tänker fan likadant väldigt ofta. Igår åkte vi nattbussen hem, killarna skulle ha vakt möte och vi orkade inte vänta på dom så vi gick till 7eleven och köpte en toast innan våra bussar gick. Det är verkligen ljust ute när våra bussar går från centralen, helt sjukt. Fåglarna kvittrar, men de är lite mysigt.

Idag jobbar vi igen och ledig i helgen är jag WWWWWWWIIIIIIIIEEEEEEE :D

Daniel undrade nu vad som händer i helgen, har ju inget planerat men vi skulle styra upp nåt, jag har tänkt att jag ska ta det jäävligt försiktigt. Men han vet ju att de ainte kommer bli så hahaha. Rakt in i dimman. Fifan assåå va jag är sämst.


Nathaliiiiiiie, jag saknar diiiiiiiiig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade