onsdag 13 maj 2009

jobb jobb jobb...

Jag ska inte klaga, de är faktiskt lite skönt och jobba nu. Särskilt eftersom jag jobbar med frida, söta söta frida <3 sen är jag ju ledig i helgen också, man tackar!!
Åh danne klarade uppkörningen idag. Grattis till dig!!!

Sitter och ska åka in till stan för att äta middag med far min innan jag glider till jobbet.
Jag är fett sugen på tandori kyckling, men han kasnke inte vill äta i kungshallen. Men det är där den god.

shit jag har inte så mycket att säga... var i sta igår ovh handlade lite nödvändiga saker... Sen satt jag kadde och therese och fikade i typ 2 timmar innan jag ovh kadde började. Det var mys, jag och therese satt och körde hänga gubben hahaha. Roliga tjejer.. sen kom ägaren och slog sig ner vid oss och vi babblade ett tag. HAn frågade om någon var intresserad av att joibba där. Jag räckte upp handen fort som fan, men sern dså ångrade jag mig lika fort, när han började fråga massa frågor om hur varm en latte ska vara. - AAh du, det har inte jag lärt mig på mina år inom den branchen. Det är ganska konstigt faktiskt.. Den ska vara 65 grader iaf. Nu vet ni det. Sen undrade han vilka pass jag vill ha, kvällar, lunchen, helger... hmm assssåååå 'NEEEEEJ vad har jag sagt nu då tänkte jag under tiden då har pratade på... han märkte på mig att jag inte var helt på så de blev inget byta nummer eller cv hahaha...

Jobbet gick jätte bra, de var inte så mycket folk! Men kvällen gick väldigt snabbt ändå. Sen fick jag och kadde skjuts hem av en vakt på jobbet. Han bor i vällingby så han körde ju en fet omväg, men han är snäll :)

IDAG FYLLER KADRIE 21 ÅR. HURRA HURRA HURRA!! jag grattade henne inatt kl.24.00 sprang jag upp till entrén och gav henne en bamse kram och flera pussar =) mitt hjärta.

1 kommentar:

Bloggintresserade