fredag 22 maj 2009

ibland så får jag pirr i magen och jag vet inte varför

Nathalie jag och Kikki röjjde utav bara helvetet igår, det ska jag be att få tala om. Vi gick loss på papaya coconut!! Stackars grannarna, tog i för kung och fosterland kl kvart i två inatt..dom måste också kunna texten nu.
<3 Kikki.

Sov ut idag igen.. shit vad jag sover numera. Känns inte bra, för jag vill kunna gå upp i normal tid men jag pallar verkligen inte de..
Chillade lite hemma, duschade, sminkade mig lyssnade på musik sen drog jag till jimmy där hajas och daniel också var. OCH nakenhunden. Såg ut lite som en kalkon fast svart. Lite söt var den för att den var så liten men god damn vad den juckade.. och bet i mina fossingar. Den har ännu inte några framtänder så det gjorde inte alls ont.
Nåväl vi chillade lite, kolla tv, jag å jimmy åkte till robbans å köpte pizza till oss,. Det är en sak jag inte förstår med vissa... varför börjar en del äta från mitten på en pizza?? Man skär väl slicar och sen käkar som vanligt med händerna eller bestick, inte göra en fyrkant i mitten och sen jobba sig utåt? Svaret jag fick var,, joo för de är där de godaste är, för om man blir mätt så har man ändå ätit de godaste på hela pizzan... själv tycker jag det är trevligt med kanterna tillsammans med fyllningen. Men jag ska inte lägga mer energi på de nu,

Kom precis hem, fick skjuts av daniel, en pärla på köra. :) du är bra daniel.
sitter och funtar på om jag ska följa med frida å jessie ut men vet inte =/ jag var as sugen hemma hos jimmy på att dra ut, men alla är tamefan sjuka och så har jag inte dom andras nummer än för det förbannade kortet vägrar ju att komma. Och nu är jag plötsligt jätte seg bara för att jag bestämde mig för att va hemma å äta glass ist. tjoockiiiiiisssss caroooooliiinaaaaaa.
Imorn ska jag ner till natie å virrepirre, hoppas det är fint väder då så vi kan sitta ute ;D:D

2 kommentarer:

  1. Jag äter kanterna först och sedan fyllningen kan ja säga :p

    SvaraRadera
  2. men jätte kosntigt de också :P hahahaa

    SvaraRadera

Bloggintresserade