söndag 17 maj 2009

...

Usch allt känns blää idag. Vaknade på rätt sida men det typ vände en aning. Känner mig deppig och inte alls på topp. Känner inte för och göra nånting.
Ett problem som jag har är att jag tänker för mycket. Jag är en tjej som analyserar lite för mycket ibland. Kan liksom inte riktigt slappna av och bara låta saker ske, och se vad som händer. Sån har jag alltid varit. Men nu på senaste tiden har jag kommit fram till att det inte är så smart, utan jag ska försöka se saker positivt och låta saker vara som det är och sen se vad som händer.
Man behöver inte utföra en sak bara för att man vill utan måste tänka lite förnuftigt också.
Det är alltid spännande och spekulera vad som skulle kunna hända men sen att låta det stanna där. Shit vad jag babblar, ni ser ju själva hur mycket som snurrar i mitt huvud.

Nu äre the guru på 3an, peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade