torsdag 28 maj 2009

...jag gillar din vibe, när du viskar i mitt öra kan jag inte sitta still...



regn regn regn.. det vaknande jag till imorse. Inte så kul kanske.
Eller jag vaknade först till av ett sms av tanya sen somnade jag om sen av frida då var jag tvungen att gå upp. Då hör jag hur regnet vräker ner!
Jag ville ju att det skulle vara sol så jag kunde ligga på balkongen å sola, som igår...eller jag hann de i ungefär 30 minuter innan rickard å nypan våldsgästade mig... vi chillade, snackade. Jag och rickard började slåss. Han använde en tumstock och jag fick tag på ett par nycklar men fegis som jag är så vågade jag inte slå till så han fick in några bra snärtar på mig. Nu har jag röda märken lite överallt på kroppen! haha men de var ganska kul ändå, jag ba sprang runt och skrattade. Shit.. haha jag låter som värsta sadisten... tro nu inte att jag tycker om sånt här i vanliga fall.!


vad ska jag göra idag i det här piss vädret...jag ville hemskt gärna gå på matchen ikväll men nu känns de inte så frestande längre.. ligger nog hemma och sen äter middag med familjen, Inte träffat mamma på flera dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade