måndag 25 maj 2009

måndag

Sorry, jag hade ingen ork att blogga igår. Var för jävla trasig igår. Festade till de i lördags och det fick jag lida för igår de kan jag lova. Var fortfarande full när jag vaknade, ingen höjdare.. men jag tog mig igenom gårdagen med lite stånk å stön.

IDAG ska jag jobba långpanna på 12 timmar.. inte nog med det så har jag träningsvärk i HELA kroppen, då snackar vi en otränad tjej. Jag tror det är för att jag cyklade i lördags.. och det var inte ens särskilt långt. Det är pinsamt.
Nåväl våran sista skiva ikväll, så först servitris under middagen och sedan garderoben på nattklubben. Kommer sååå somna på bussen hem och hamna i södertälje eller nåt..Äee fy det skulle bli jätte jobbigt. Larm på mobilen så är de lugnt.
Jag har fortfarande inte fått mitt sim-kort så ska ringa nu för tredje gången. Det är inte ens kul.. :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade