onsdag 6 maj 2009

:)

Känns skönt att jag tog tag i det nu. Pga att min vän pushade mig. Tack så mycket. Annars skulle jag bara låtit det vara tills det inte fanns något mer. Det är mycket dumt och göra så. Båda var eniga så det känns för jävla bra.

Har suttit i soffan heeela dagen, vaknade iof ganska sent. Jobbade igår. Kan säga att det var nog den mest misslyckade studentskiva jag sett. Dom hade knappt hundra pers. Jag fick gå tidigare så jag hann med en tidigare buss. När jag skulle gå förbi baren där uppe och säga hejdå til Tulle så såg jag en snubbe som kom inifrån baren med en öl och chilinötter i handen. Väldigt märkligt då han varken jobbade där eller baren var öppen. Jag sa till Tulle att det verkade lite körigt så det blev mycket snack innan dom fick gå hem kan jag säga. Det var ju stöld för sjutton gubbar. Dom skulle kolla på videokameran och grejer.


Ikväll börjar jag 22.00 igen för Frida tar passet som börjar 18.30. Mamma och bobo ska ju förlova siiiiig :D jätte mysigt tycker jag! Så vi ska äta middag innan jag drar.
Nu ska jag hoppa in i duschen.

puss så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade