tisdag 12 maj 2009

fett ont i skallen..

hej kära blogg!
haha närråå, de lät för töntigt.
Idag har jag varit med min kära vän rickard. Han är min bästa kille. Nu älskar han att jag skriver de hahaha <3 vet att du ler nu ;)
Han väckte mig idag lite försiktigt med ett mess ist för att tracka mig med att ringa nonstop. tack för de. Men eftersom jag är så himlans lätt väckt så vaknade jag av brummandet iaf. Men hellre det i 4 sec än att det ringer i 4 minuter.
Jag chillade lite hemma i några timmar innan jag orkade röra mig till södertälje, han bjöd på mat som var gott som fan. Vi kollade fotbollen.bajen - örebro. Förbaskat men örebro vann ju med 2-0 som jag faktiskt chansade på. Jag kunde ju fan ha tippat å vunnit pengar. OSIS!
Sen började sms krigen sätta fart mellan dom tre musketörerna. hahah shit asså vad vi höll på!

Nu ligger jag i min säng och äter lite från middagen som familjen har ätit. Kyckling med nudlar och grönsaker. FETT gott!! Imorn äre in till stan och hämta mina skor som jag reklamerat. Kommer bli as lack om jag inte får tillgodokvitto igen. Behöver nyyyyyya skooor. Vill ha hel vita converce! :D

peace

3 kommentarer:

  1. HAHAHAHAAH BÄSTA CARRO!!
    fett eroligt, frånochmed ska jag skriva: kära blogg, du är så jävla gullig!!!! nu ska jag blogga oftare, min älskade carro

    SvaraRadera
  2. hahahaha.. nu blir rickard glad!

    SvaraRadera
  3. hahahah idag har du fan legat i tanya och uppdaterat :D jätte trevligt tycker jag TiHiii

    SvaraRadera

Bloggintresserade