tisdag 26 maj 2009

tjäääniiiixen

Idag har jag varit på musikal i haninge, en skol musikal. Jag frida mickan å kadde var där och skrattade och stärde oss fett mycket på en tjej som var utklädd till en elefant, hon pratade såååå jobbigt!! ÅÅÅh asså hahaha.. musikalen hette fem myror är fler än fyra elefanter. Den var helt klockren utöver elefanten. Sen gick vi och käkade på O'learys. Cesarsallad och den var suverän, blev jätte mätta. Kadde tog dessvärre en kycklingburgare som var fett stark.. trist.
Vi hade fett mysigt :)

Nu sitter jag i min soffa med en snus som rinner, inte så roligt kanske men orkar inte ta ut den.. skum tjej va?!
Igår jobbade jag 12 timmar, först servitris och sen studentskivan.. de gick hur bra som helst. Kände inte ens av att jag hade jobbat så många timmar...somnade bara på nattbussen hem.

jag läääääängtar till lördag för då ska jag ut med mina tjeeeeejeeer som jag inte umgåtts med på fettt länge. Det kommer nog bli as trevligt. Först ska vi hem till sara, hon ska laga mat åt oss och sen ska vi föra och sen rulla in mot stan. veryyy nice.
hoppas ni har haft en lika trevlig solig dag som jag har haft .

pussokram -c

2 kommentarer:

Bloggintresserade