söndag 17 maj 2009

peace and love 2009

Längtar så jävla mycket nu!!!! Det kommer bli fett roligt. Inte långt kvar och vi MÅSTE beställa biljetter nu snart grabbar!

Igår lördag så blev det en lugn kväll. Chillade under dagen, sov i 3 timmar tills gardevåg ringde och sa att hon var hungrig, vi dök in på felinos som höll på att stänga precis när vi kom, men dom var bussiga och slängde in våra pizzor i ugnen ändå. Hem till henne och käka, myste på altanen och sen drack lite vin. Ringde runt lite men de hände fan inget som vi tyckte var speciellt roligt.. sen fick vi ryck och gled förbi bistro, in och ut under 30 sec. Såg en väldigt trevlig kille där inne som jag aldrig sett här förut... kanske ny inflyttad eller?.. så vi gled upp till skogsrovägen igen och drack té och lyssnade på musik. Jag gick hem när fåglarna hade börjat kvittra och det hade hunnit bli ljust ute. Det var svin kallt ute så jag halv lubbade hem så jag fick upp värmen lagom till jag var hemma.


Konstigaste drömmen jag hade inatt.
Jag, kadde och nadia hade varit någonstans med bilen. Typ en vinröd jeep. Vi åkte från rönninge och skulle upp till salem, men det var ändå inte salem på nåt sätt. Jag satt ju självklart i baksätet eftersom kadde alltid sitter fram... helt plötsligt kommer det fem killar på vägen som vi åker förbi. Såg trvliga ut och självklart skriker jag till nadia att vi måste vända och plocka upp dom. Dom får lifta med oss... Inga problem tydligen fast vi skulle bli 8 i bilen. Jag hade ju siktat in mig på en speciell dude haha.. aah sen kom vi fram till skogsängsskolans busshållsplats, då hade vägen gått från två filer till bara 1.. jätte märkligt. Nadia förstog inte rikitgt att man kunde köra om det inte var någon som kom mötandes. -Jo de kan man visst sger jag för detg är faktiskt 1 pil från bådas håll som visar att det går!!
nadia ville ju tydligen inte lyssna på mig utan stannar bilen och alla går av... Den där trevliga killen ropar mig till honom ovh saäger att vi ska på dejt och grejer och jag måste ge han mitt telefon nummer ( tror tamefan jag ahde en mobil då ).. Det var den drömmen. Jätte märklig!
Den påminde myket från i fredags, fast utan bilen och liftningen...


Söndag och kanske utgång på söder.. får se om jag orkar. Känner mig inte riktigt helt hundra. Men vet att kadde skulle tycka det var väldigt trevligt om jag kom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade