tisdag 5 maj 2009

regn regn regn


Jag får sakna R ryck nu titt som tätt. Var längesen vi hängde och då blir de så. haha blödiga jag.
Ska troligen hjälpa honom med tvätten imorn men får se om jag börjar 18.30 eller 22.00. Men så fick jag nyss reda på att mamma och bobo ska ha förlovningsmiddagen imorn så allt krockar lite kan man säga. Förlåt rickard att jag skrev så nu men du får ta de helt enkelt.
Äsch de löser sig. Jobba eller middag och ingen ren tvätt för R.
Det är verkligen gamla sex and the city avsnitt på tv nu... och lilla nathalie som inte sett filmen. Du ska få låna den hjärtat för du MÅSTE se den! Helt jätte konstigt att du som tycker så mycket om serien inte har sett filmen., Aha nu kom jag och tänka på jordgubbarna som låg i din ask- kopp hahahha.. det är inte speciellt roligt men just nu tyckte jag tydligen det!! Eller att mitt foto inte är ett med ramen, som nu är väldigt borta.
Jag vill tydligen ha lite jul känsla kvar i mitt rum eftersom jag har två julgubbar i fönstret. Men har faktiskt dom kvar för att min lillasyster har målat dom. Saknar dig syster. Snart ska vi ses. <3


1 kommentar:

  1. haha, du är så söt!
    jag tycker att det är jättekul det står att du har skrivit det här inlägget kl 7.52 hahaha!!! det tror jag inte kan jag säga ;)
    pusspuss älskling, jättefin bloggish

    SvaraRadera

Bloggintresserade