lördag 16 maj 2009

fredagen som gick åt helvete

jahapp fredagen började med vin hemma hos nattis, musik och stressa ihjäl henne för att jag ville hinna med att vara på passi lite innan de stängde. MEN det var för jävla lite folk där, men vi satt med gott sällskap... trodde jag tills min mobil var spårlöst försvunnen!!! jävla äckelmänniska asså! Jag är helt beroende av min mobil, jag vet att jag är mobbad, men vafan jag är sån bara. Kul att nattis och rickard skålade på det igår. Att jag är en stor mobil nörd. Men jag älskar er grymt mycket ändå <3
Så här sitter man utan mobil och nummer. Tur att jag kan mina närmstas nummer utantill. Men själva grejen att någon har min telefon, med mina bilder och mina nummer. Det kan ju gå åt helvete. Rickard anmälde den som stulen på polisen.se och ringde comviq och donade så jag får ett nytt simkort hemskickat med samma nummer som innan. Super bra de iaf. Glömde dock fråga om dom kunde få fram alla mina kontakter, men de känns som att det bara går om man har abonemang som jag då inte har...

Shit assåå, den här dagen kändes kass när jag vaknade halv nio ( stor snarkaren bredvid ) men
den ändrades efter frukosten och prat med nattis, nadia och becka.
Idag är det lördag och det ser ut som att det blir vin igen (!) med min GUZZ. Men idag ska hon komma till mig och mysa.

Nu är det bestämt att vi ska til peace n love i borlänge :D FETT roligt!!! massa lera, alkohol, bra band och mycket mycket skratt!!!!! satt och läste igenom vilka band som kommer dit och mitt i allt så står det Erik Hassle!!! gissa om jag tycker det är as nice. Vi har ju gått i samma klass i lågstadiet och sen jobbade vi tillsammans på centralbadet. Och nu har jag inte träffat honom på ett tag eftersom han är LITE upptagen om man säger så. Men grymt kul iaf! Han är så jävla grym!!
Nej nu ska jag ta ner datan från knät och försöka få lite färg...? lycka till carro. hej på´re.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade