torsdag 7 maj 2009

sol sen molnigt, vad hände?


Men heeeeej!!
Ligger i soffan och är jätte kissnödig men orkar verkligen inte gå på toa.. haha jag e bra skum.
Idag var då planen att jag och rickard skulle sitta ute i solen och mysa men så klart när jag anländer till södertälje fick jag med mig moln. Så jävla risigt. Så det blev mat ute i den lilla solen som var med oss och sen upp till sjukhuset för nu var det dags. Dags för den stora dagen då rickard ska bli av med sitt gips! Hallelujah!


Ikväll ska jsg jobba igen med Frida, min snutt. Sen är jag ledig i helgen för nu har jag kört 3 dagar :)
Har äntligen pratat med becka på jobbet om att börja som runner, så nästa vecka kör jag nog igång.
Imorn är det fredag. vad händer? jag vet inte än iallafall men på lördag blir det träffa pappa och på kvöllen är det middag med nathalie tanya camilla o nadiaaaaaaaaa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade