måndag 11 maj 2009

biomys med kadiiee

Då var vi inne på måndag igen då. klockan är 00.46 och jag kom hem för en liten stund sen från heron city. Jag och kadde var på bio. Såg "män som hatar kvinnor" Jag tror aldrig jag har varit så berörd efter en film tidigare som jag var när vi lämnade biosalen. Den är riktigt hemsk. Usch asså! Jag tycker absolut ni ska se den om ni klarar det. Jag hade en annan bild av filmen så jag blev väldigt chockad.
Tanken var att jag skulle åka till pappa och lillasyster idag men så fort jag vaknade kände jag mig så risig och jag trodde att jag inte skulle klara av att gå upp ur sängen som jag sa förut. Fett bakis tjej!! Så jag ringde far min och sa som det var, han blev ledsen men vi ska ses i veckan innan jag börjar jobba.

Nu sitter lilla tanya på bussen hem igen. Jag har bara varit med henne någon enstaka gång förut men nu har vi träffats mycket mer när hon varit här uppe i stockholm. Hon är en mycket fin människa <3 och jag tycker det är tråkigt att vi inte kan leka nu på länge...

Nu ska carolina sova. peace

3 kommentarer:

  1. Aa den filmen är en av dom bästa jag sett. Grym för att vara svensk!

    SvaraRadera
  2. haha. du är så jävla gullig CARRO BARRO!!! du ba tänker på att ja sitter på bussen :) alla andra ba sket i det hahaha :p mystjejen!

    SvaraRadera
  3. alex: aaa skoja inte! blev helt förvånad!
    tanya: mitt hjärtegull hahaa :)

    SvaraRadera

Bloggintresserade