tisdag 19 maj 2009

ännu en dag med bajsväder

Söta tanya är så fin. Du gör mig så glad när jag får en dikt av dig ;) hahaha så grymt roligt.
Håll i hatten nu så ska jag beärtta om gårdagen.

Mötte nattis i Rönninge hooden för att ta tåget till södertälje, missade tåget så vi svängde in på kaffestugan och köpte en varsin kopp té. Fick vänta på bussen i södertälje C som skulle ta oss till elgiganten i moraberg. Väntade 15 min, men de gick ganska snabbt. Kommer till elgiganten och får tråkiga besked om att nattis måste lämna in sin data fyra gånger innan hon får ett tillgodokvitto. jobbiiiiiigt värre tyckte vi. Då den ändå inte blivit lagad fast hon lämnat in den så ,ånga gånger. Hon fick iaf låna en data. Går i lagom takt till bussen, får vänta på den i 20 min. Hatar att vänta på bussar. Byter buss i Södertälje C mot fittja för sedan tunnelbana till skärholmen. Jag skulle reklamera mina pjucks IGEN. Går in på nilsson och jag trodde det skulle bli en lätt match för tjejen som stog i kassan såg lite halv mesig ut. Men hon var ny och fäljde reglerna perfekt. -Du måste ha lämnat in skorna på reklamation två gånger innan du får ett tillgodokvitto!
Alltså den där jäcla reklamationslagen kan köras upp nånstans. Det är ju inte hennes fel, men jag har lite svårt och kontrollera min ilska ibland, så nattis fick säga att det är lätt att man tar ut ilska på fel person...-mmm svarade jag och log lite snällt till tjejen. Jaja jag ska hämta ut dom på fredag igen... Shit vilken krigare jag är! Men behöver verkligen nya skooooor.
Tar oss hem med buss hela vägen till tumba och sen byta buss där för att åka till salem.
Det var ett jävla åkande igår som ni ser. Have mercy.

Inte har mitt förbannade sim-kort dumpats ner i brevlådan heller...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade