lördag 9 maj 2009

lördag med bajs regn

För det första tanya, så var jag jäääävligt nära och skriva inatt när jag kom hem, men jag orkade verkligen inte!! haha jag var helt förstörd.
Kvällen igår blev lite hur som helst, först så skulle jag till nadia och mysa med mat och vin. Jag skulle röra mig vid fem snåret, men jag var ju halv seg igår så kom ivg efter flera timmar. Men hon väntade på maten tills jag kom. hhjärtegull. Nattis bestämde sig för att fälja med så vi möttes i rönninge och åkte dit tillsammans, nadia är en världsmästare till kock. Hon är fett grym på att laga food! Det tycker jag är väldigt trevligt!!
Vi satt och snackade massa mellan himmel och jord ( typ sex...eller? haha alltid. ) Kadde kom farande med taxi runt halv tolv och jag stressade ihjäl tjejerna. Jag är fet stressad om jag inte hinner till saekr jag vill hinna till. Får typ nervsammanbrott. Alla hatar att jag är stressmänniska.
Jag fick iallafall iväg oss i en taxi, Nattis hade självklart glömt sin telefin men den fick ligga, det var inge mer med det. haha nuttan du i ett nötskal. Mot SÖDER och träffa dom andra lirarna. Det var mysigt men vi hann bara va där i 1 timme typ men bättre än ingenting. Sen drog alla hem. Utan nadia och kadde som drog in på bar54. Jag kände att jag inte hade råd och dom andra skulle hem så jag följde med, oich vi hann med sista tåget så det var guld. Där låg jag över ett tre säte med halva kroppen i jimmy knä, fan stackarn. Och jag babblade och babblade, med mina BÄNNER! m juste inte fel med att säga bänner ist för vänner. Det är mycket mysigare ord. Ska fortsätta med de. Tack william för att du startade trenden. RIckard fick också stå ut med mig, på telefon... ingen lek och snacka med mig på fyllan i telefon. Jag liksom inte ger mig förens någon typ lägger på så jag ska vara tyst. Jag vet det själv att jag är pain in the ass.
hoppas ni tycker om mig ändåååå. Det måste ni. :D


Ikväll är det tjejmiddag hos nattis. Så jävla nice.

btw så har jag på en tecknad film på tv. Vet inte vilken.
peace loooove

3 kommentarer:

  1. JAG HATAR ER FÖR ATT NI HADE FETT ROLIGT IGÅR!



    /fett avis GUZZZ

    SvaraRadera
  2. sluuuta jag blir fett ledseeen :(


    hmm undrar om de är tanya eller tonya som är fett avis GUZZZ :/ man akn aldirg veta liksom

    SvaraRadera
  3. HAHAHAHA William sätter tränder! jag gillart! man måste säga ´pompisarnat´ istället för kompisarna.. hahha han är så söt!

    Tanya älskade mupp tanya hahahha!!! pusspuss natiepatie

    SvaraRadera

Bloggintresserade