söndag 31 maj 2009

abooo de är fett varmt

Jätte varmt å svettigt! men sköööönt! Lubbade ut till balkongen direkt när jag vaknade, hann knappt göra min frukost innan jag låg här ute i bikini. Solen förvinner runt tre tiden så de gäller å vara uppe tidigt för å få lite sol. Men jag har hunnit ligga här i 2 timmar iaf :) fett sköönt!
Ingen jävel är ju hemma nu som jag kan sola med, de är ju inte så att jag lägger mig ute nånstans i gräset själv...

Yesterday var det utgång med fia therese och sara. Trevligt trevligt.
Kvällen började med att sara hade lagat godaste maten, så vi åt oss propp mätta, drack vin, drinkar, öl innan vi tog en taxi till Berns. Där var det fuuuuuuuulllt med folk. Orkade inte stå i denna kö så vi begav oss vidare mot laroy, där det var as mycket folk också och vi var inte upskrivna på listan så vakten sa åt oss att vänta i 20 min.. ääee skulle inte tro de så vi gick till East istället där michal stod i dörren så där kom vi in på två röda men var ute lika fort..FÖÖÖR mycket folk. Jag pallar verkligen inte när det är sådär överdrivet mycket folk så man knappt kan rära sig. Vi åkte till söder och Gk, där vare 23 så där kom vi inte ens in, fett skumt då de inte ens är värsta stället men vi gick runt hörnet och in på bar54. Klockan tickade och vi ville dansa. Ganska soft med lagom mycket människor. Vi drack vin och dansade dom sista timmarna innan stängning. Jag fick en chilenare på halsen och therese en import turk.. hahah inget illa menat så men dom var inte så roliga..
TACK för igår tjejer <3

Jag tycker att kadde kan komma hem nu och leka med mig. Hon är kvar i stan efter gårdagens bravader. Vi var på helt olika håll så vi träffades inte igår.

Jag saaknar Rickard nu också! Tycker han kan komma hem från rimbo snart snart snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade