fredag 30 oktober 2009

fredag

Jag är inte så sjuk som jag ser ut.. jag är sjukare

Shit jag har inte ringt upp nathalie sen igår ! dålig människa jag är. Men hon är likadan haha. Jag har städat i princip hela jävla dagen. Sov några timmar efter doktorn sen upp och städa städa städa och packa packa packat det sista! Det är satans tomt i mitt rum nu, inte så mysigt. Skönt att jag är ledig imorn natt så jag kan dona på en gång efter vi kommit in i nya lägenheten. Nu är jag lite sur på pontus. Pontus är frisören som klippte mig sist och jag blev jätte nöjd när jag satt där i stolen. Men... jag har upptäckt att han tunnat ut håret för mycket och klippt de lite kortare på ena sidan. VAFAAN!! Men nu är de på utväxt, iaf till axlarna. Jag vill kunna ha en boll på huvudet som jag älskar.
Halloween party på jobbet idag, en del kollegor ska vara utklädda. Jag ska dock inte vara de. orkar inte stå med värsta utstyrseln i garderoben. Nej så kul ska vi inte ha de.
Jag ska charma till mig skjuts hem för mig och emlan idag som jag alltid brukar göra :) Det är ba och visa pattarna lite så är de fixat. Nej nu skojade jag mouhaha aa ni ser själva jag e lite trött nu så hejdå.

1 kommentar:

  1. hahahaha ganska störd är du

    förresten kolla vad som händer om går in på sidan http://www.carolinapahlman.blogpot.com/

    SvaraRadera

Bloggintresserade