tisdag 6 oktober 2009

tisdag


Igår, måndag var jag hemma hela dagen. Såg på massa filmer och drack té. Vid sex, halv sju fick jag ett mess av camilla där hon frågade om jag kunde hjälpa henne att färga håret. Inga problem för mig eftersom hon bor numera ca 30 sec från mig. Inte nog med det, hon undrade om jag vile hänga med på Busta Rhymes. Mitt ansikte lös upp och jag undrade när det var och svaret var "ikväll kl 21.00" .................... då var klockan 18.30...panik!! Jag slängde i mig maten, hoppade in i duschen sprang över till camilla och sminkade mig. Vi hann vara på Berns precis lagom. Nadia mötte vi upp på centralen och därifrån tog vi en taxi. Vip- banden på och en öl i handen gick vi upp till balkongen som är precis ovanför scenen. Vi såg PERFEKT. Och han var grym!

Tack tjejer för en mysig måndagskväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade