tisdag 27 oktober 2009

tisdag

heeeeeeeeeeeej mina bänner :)

nej jag har inte bloggat på länge, jag vet.
Har inte haft tid...eller så har jag inte något och skriva om.
JO i lördags var jag och kadde ute på stan. Som sagt har jag inte varit ute på 1 månad för jag ahr valt att jobba istället. Så i lördags tog man väl igen de kan man säga. Startade på söderhof sen till jobbet. Captain morgan hela kvällen ooh ja!!
Kom knappt ihåg att vi åt på MAX mitt i natten. Det var en riktigt rolig kväll för på jobbet var de skön stämning och jag träffade en gammal barndomsvän, nicole :)
Är just hemkommen från min älskade vän nathalie. Vi har myst hemma hos henne och virrepirre med andra avenyn och massa prat som vanligt. Våra käftar asså haha :)
Jag älskar dig så mycket nathalie gardevåg. Du är en sann vän som jag kan lita på till 100% och jag vet att vi kommer vara vänner livet ut. Vi ska sitta med våra magar tillsammans och vi ska sitta med våra rullatorer och dricka té tillsammans (de blir inget kaffe för oss.) Kärlek till dig.

1 kommentar:

  1. Haha min älskade bän, det kan du skriva upp. nu, med kids, när det är dags att vara orliga tonårsföräldrar, barnbarn, klimakteriet, äldreboeende, och i himlen!älskade du, heeela livet!

    SvaraRadera

Bloggintresserade