söndag 4 oktober 2009

söndag

Jobbade fredag och jobbade lördag. Var hundvakt åt Kajsa igår innan jobbet och det gick väl bra men jävlar vad hon slickar på en. Så vidrigt så jag nästan dör! Usch! Vaknade igår natt av att hon slickade på min fot, sen upp i ansiktet och sen hoppade i hela sängen för hon tyckte att jag sov lite länge. Men farmor skällde på henne. Jag själve slängde lite hårt med benet så hon flög ner för sängen. Hon får skylla sig lite själv.
Det var ganska kaosartat på jobbet igår. Sjukt mycket folk och bråk till höger och vänster. En psyco brud som stod och skrek i garderoben om att hon ville ha sin fula jacka. Hon gav inte upp fast vi förklarade att vi måste ha lapp jäveln då. Hon fortsatte prata med sig själv och typ dödade oss med blickar. Efter ca 10 minuter bad jag henne hålla käften och sluta skrika. "vadå? skrika? jag ?" frågade hon. Jaaa du har skrikit i över 10 min nu, Dra härifrån fick jag ur mig innan jag snublade till på en väskjävel.

Jag är fortfarande kär..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade