torsdag 29 oktober 2009

torsdag

Nu har jag precis lagt på luren med vårdcentralen. Ville förlänga min tid som jag har imorn för att ta upp andra problem som min uppblåsta mage och att jag ständigt är sjuk och har hjärtklappning. Avbokade kryssningen med becka nästa helg också. Jag har verkligen inte råd efetrsom jag råkade spendera mer pengar än vad jag trodde i lördags. Jag hoppas hon inte tycker jag är den största fittan nu. Men så förstår jag henne ändå, hon belv jätte ledsen för vi hade båda sett fram emot de så länge nu. Men jag vaknade och fick ångest för att jag inte har pengar. Känns himla onödigt att slänga ut de sista på en kryssning efter halva månaden. Får köpa en bra födelsedagspresent till henne istället som kompensation haha :) På lördag går flyttlasset. Dock ett par hundra meter bara men det ska bli sååå skönt! Nytt rum och uteplats.
Yeeey.........!!!!!!
Torka av listorna dammsuga och hämta pengar av kadde står på kalendern idag.
peace homies

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade