söndag 1 november 2009

söndag


God kväll vänner!

Sitter här i min lilla säng, den är 120 cm men för er som inte känner mig så säger jag lilla/lite till ganska mycket. Helgen har gått snabbt men ändå sakta. Jobbade i fredags kom hem vid 05 på lördag morgon sen upp 8 för att slänga i mig en macka och sminka mig sen kl 9 gick flyttlasset. Vi var klara redan vid halv tolv, tolv. Somnade vid tio igår kväll med ONT i svanken. Shit pommes de värker även idag. Massera någon?! Jag har möblerat om i mitt rum 3 gånger, nu ser det okej ut. Jag var nära på att slänga ut soffjäveln ut genom fönstret för att den inte fick plats. Det bästa av allt är nog min garderob som jag tycker är jävligt trevlig.
I den resterande läögenheten behövs det göras en del, lägga nytt golv i köket, måla om hallen, vardagsrummet och mamma och bobos rum. Sen massa små saker. Mitt och luddes rum är typ ny tapetserade, ljusbeige men vi vill göra om. Jag vill ha vitt med en svart fondvägg. Men det är ju inte prio nr 1.
Vill passa på att gratulera REBECKA som fyllde 21 år igår!! Grattis älskling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade