torsdag 29 oktober 2009

östersjön




Sunseeker 52 manhattan vs. Silja Galaxy
Kryssningen blir av iaf haha becka älsklingen betalar för mig så länge :) hon vill så gärna åka och blev så ledsen då jag avbokade. Det ska bli roligt, de är ju bara hon och jag men de blir nog röj ändå antar jag. Kryssningar är något man åker på flera stycken tycker jag men nu ville hon de
här så man får ju ställa upp för laget.
Så galaxy den 6 november alltså. Aldrig åkt den båten så har ingen aning om hur den är. Jag hör olika saker från alla håll.
Satan i gatan vad mätt jag är nu, magen är stor som en gravid mage (inge ovanligt). Kanske inte är de bästa att sitta och trycka i sig nötter då jag faktiskt ska till doktorn för min dåliga hy imorn. Nötter är ju inte det bästa direkt. Tur man bor nära vårdcentralen etersom de blir till att gå osminkad dit. Har inte varit ute bland människor utan foundation eller conceeler på evigheter. Jag vet, det låter skit töntigt men jag har velat täcka så mycket som möjligt av mina finnar.'usch usch!

Apropå båtar har min kära farbror köpt nya båt. Så nu längtar jag tok mycket till i sommar då vi ska ut och åka tok mycket. Han skulle tagit ut oss till biskopsudden där båten ligger och visat oss men han har precis opererat bort brosk i bröstet och det var ingen liten operation. Fy stackarn! Men han var pigg några dagar efter när jag pappa och ludde hälsade på på sjukhuset :)
En liten rolig sak var att det var Stefan och Anders Bagge som budade på båten men stefan tog hem de :) Han ska gå något kurs för att få köra båten för den är hyfsat stor och mycket att hålla reda på. Skönt att han kan styra båten från bryggan när han ska lägga till med en sån där grej med spakar. När han inte är ute och kör kommer båten inte ligga i vattnet och chilla utan man ska kunna hyra ett dygn eller en dag på båten men stefan ska köra med en styrman. Så heey säg till om ni ska ut ett gäng i sommar. 30 laxar ;) haha jag kan bli hon som håller i bokningen yeey


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade