söndag 11 oktober 2009

söndag

Faan vad jag är dålig på att skriva nu! Jobbade hela helgen så det har inte funnits nåt intressant att skriva. JO en sak. I fredags så skojade jag med en kille (pedal)på jobbet, en gäst att hans jacka var borta för han ahde frågat när han lämnade in den om det fanns garanti på att jackan fanns kvar. "självklart, bara du har brickan kvar så". svarade jag.
Sen då när han ger mig brickan så skojar jag till de och säger "tyvärr, men jag hittar verkligen inte din jacka" ......sen gav hag honom jackan. Hans svar blev...
"Om den inte hade funnits kvar så hade jag straff knullat dig!!" "URSÄÄKTAA?!?!?!?" sen fick jag inte fram ett ord! Störd snubbe.

Nu har jag hällt i mig halv ljummet té med honung, Min hals är inte helt hundra. Kan inte bli sjuk nu för jag ska jobba onsdag och helgen också. Men imorn ska jag till syrrans skola och hämta upp henne sen ner till väsby centrum och kolla runt lite. Pappa hämtar oss och vi åker till hans place och käkar :) mysigt tycker jag. Han kom nämligen hem från Island idag så han har lite presenter till oss.

Ge mig ett jobb NU tack!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade