söndag 18 oktober 2009

söndag


Helgen sprang förbi utan att jag hann säga hej. Jag tog betalt av folk för att hänga in sina jackor i fredags och i lördags. Jag tror att det var min 3:e helg jag jobbade.
Jag och kadde gick och tittade på rickard och jimmys match idag. Det var roligt. Har aldrig tittat när rickard spelat faktiskt. Eller jo, några år sen men det räknas inte. Det var kul att han uppskattade det :) han var bra och klämde sju bollar.
När vi kom hem igen så började mina ögon svida allt mer och jag fick svårt att se såjag gick och tog bort sminket och lade mig vid 19 och sov fram till 21.30 då jag blev väckt av telefon samtal och nu sitter jag här ganska pigg. Hallelujah.
I morgon ska jag pappa och ludwig åka och hälsa på stefan som ligger på Karolinska efter en operation. Stackarn! Han har verklgien skit ont och tycker inte alls om sjukhus. Saken är den att han har haft ett brosk i bröstet som var större än en tennis boll så de var ju på tiden att han gjorde något åt saken.
Flyttkartonger tar nu upp hela lägenheten och jag bara längtar till jag får installera mig i mitt nya rum.

Om man ska färslka titta på den movie nu :) så jag säger en sak... peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade