torsdag 15 oktober 2009

torsdag

Här sitter vi, CB guzzarna!



Om ca 2 veckor flyttar familjen. Vi flyttar inte så långt utan bara några hus nr till en större lägenhet. Det ska bli otroligt skönt för då får vi uteplats! yeeey grillning i sommar :)
Nu har jag tryckt i mig 4 mandariner och 1 kiwi. Gott som fan. Eftersom jag varit sjuk och legat hemma i 3 hela dagar har jag cockså klämt i mig nästan 2 liter glass. Och jag som vill gå ner i vikt! HA vilket skämt. Lycka till till mig.
En utomlands resa skulle sitta jävligt fint nu. Bara 1 vecka hade räckt.
Nästa helg ska jag och kadde på middag hemma hos frida, de ser jag fram emot jätte mycket för det var sjukt längesen vi träffades. Sen ska vi ner på Haninges O'learys.
Sen helgen efter de så blir det kryssning för mig och becka. Hej o håååååååå!

Inatt drömde jag åter igen att jag var gravid. Det slutar aldrig. Jag har säkert drömt de 4-5 gånger med jämna mellanrum. Det är en sån härlig känsla men ändå så kan jag inte känna den fullt ut eftersom jag inte ens kan ana hur fantastiskt härligt det är att bära på sitt egna barn i sin mage. En liten person man själv har gjort tillsammans med en annan person. Drömmen är lite luddig som alltid men det jag kommer ihåg är att jag inte hade hunnit köpa barnvagn eller bär-sele. Sen när vattnen gick och värkarna satt igång stod jag inne på bamse's i rönninge precis vid kassan helt själv och höll i mig i hyllan samtidigt som jag skrek ut att jag ska fööödaaaa baarn nu!! Det var så sjukt men samtidigt så jävla häftigt. Jag hade på mig en stor grå kofta också haha. :) :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade