torsdag 1 oktober 2009

torsdag


Denna dag har jag spenderat med becka. Hon plingade på här hemma kl 11.15 imorse. Det är tidigt för mig. Usch vad trött jag varnär jag ramlade upp till dörren i trosor och min sov t-shirt och heelt rufsit hår. Jag öppnade och gick och lade mig igen. Snäll tjej.

Becka är så söt. Hon hade tänkt och plinga på en gång till för de tog lite tid innan jag fattade att de var dörren som lät men hon tänkte att jag skulle halshugga henne då. <3
Jag kan helt ärligt erkänna att mitt morgon humör inte är helt självklart ibland.
Nåväl...
Vi tog de lugnt med en film och godis. Blev så mätt att jag tänkte gå och spy men jag la en stor rap ist haha.
Rabih Jaber kommer vara mitt samtalsämne en tid här framöver. Jag är kär.
Shit pommes. Höll på att glömma. Vi ska flytta till en stärre lägenhet. Jätte skönt. Kanske redan om 1 månad. wiiiie.

With you.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade