tisdag 23 juni 2009

god afton mina damer och herrar!

jag ba saaaknar krusidull jätte mycket nu! Svik inte mig imorn ;)

Today har jag suttit i solen verkligen heeeeeeeeela dagen :D i sällskap av Ansi, nadihoeyo och natieeeeG och mig själv carrobarroo. Vi är tamejfan ett bra team. Hälljäää!

Sprang ut på balkongen så fort jag vaknade, exakt som igår. Styrde upp en frukost och på med bikinin. Sen ordnade jag träff med min sköna bönor. Satt ute på nathalies altan i solen och snackade massa. Sen kom ann-sofie också, det avr sjuukt roligt och träffa henne efter alla år fan.
Vi köpte glass och satt oss i sjönviken på en liten filt.(den var PÅ RIKTIGT liten)
Störiga änder som ville fram till oss hela tiden men jag och ansi skrämde iväg dom..meen dom återvände. Det var nog min glass dom ville ha hahah
Parken hade många besökare. Stackars gräs som blir helt förstört :( rip.

Nathalie fick flyga på mig och hon blev jätte glaaad :D Nadia vad hände med fotot? "meeh jag orkar inte nu, vi tar de sen.." Kan säga att jag förstog att vi skulle glömma så allt är ditt fel.

Sandy-liciös kom ner och hämtade mig sen styrde vi våran kos mot solariumet. NU har jag bränt sönder mitt bröst och lite min fejja... ajsingenbajsingen va dum jag är!!

Veckan..
Onsdag: HOPPAS få träffa nutte, sen till sandy och sola.Sen till jobbet. Ska jobba med frida babe<3 Pappa kommer hem från spanien!! Sweet :D
Torsdag: träffa pappa (?)
Fredag: jobba, kan ju hoppas på att en person kommer och hälsar på :)
Lördag: shoppaa med kadde å micke. Säkert dricka vin efter tihi
Söndag: inga planer

.. dom här planerna kommer att ändras. Sån är jag :D

Nu, ta en glass och ringa kadrie
Peace alla snuttar och snuttisar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade