torsdag 4 juni 2009

God afton!

Ryktet har spridit sig och det är så sant som det är sagt. Agenda Rickard ska ner till Örkelljunga över helgen!!!!!!!!!!!!
Skaffa block och penna, han kommer skriva autografer mellan 16-18 mitt i centrum. 
Ta hand om honom. Men jag tvivlar inte på er :)

Info om agenda rickard så ni vet vad om väntar er...

Namn : Rickard K
Bor: privat
Arbetar som : snickare på ncc
Intressen: spela spel på sitt nya playstation3 ....
... Ni kan även ställa egna frågor i samma veva som ni tar autograf. 



Just nu sitter jag faktiskt i hans soffa och tittar på när han spelar sitt nya skjut-spel. Eller hör på eftersom jag surfar lite. Vi sprang ner på stan efter han fick sitt lilla ryck då han var tvungen och köpa spel till sitt playstation. 

Jag är fortfarande dunder förkyld, men kan inte sitta hemma i mer än 2 dagar, blir för rastlös. Så jag pallrade mig hit på eftermiddagen. Gick igenom centrumet och köpte hårfärg, underkläder och lingonsylt. Behövde typ de till maten vi käkade. Tycker egentligen inte om potatisbullar men när agenda/grilla rickard lagade till de nyss med bacon så var det jätte trevligt.

Imorn är det fredag och jag är ledig i helgen för jag pallar inte jobba natt. Måste försöka koncentrera mig på att bli frisk, kommer nog ta det lugnt. Lite tråkigt för jag är bjuden på två födelsedagsfester på lördag och sen på någon kickoff på Raw. Men men vad gööör man...

Nej nu ska jag gå och snyta mig. Peace and loooove





1 kommentar:

  1. haqhahahah kan man inte mer än att ba ääääälska er? hahahahah störda

    SvaraRadera

Bloggintresserade