söndag 12 juli 2009

vilken dålig bloggare jag är assååå


Men nu är det så att jag haft mycket att göra den sista tiden, veckan innan jag åkte så vare full fart varje dag så jags ket i och skriva då.,

Nu är jag tillbaka från turkland! ÅNGEST!! vill lätt åka tillbaka. Fett synd att vi inte stannade en vecka till för vi var sååå nära att boka om alla biljetter och stanna kvar, men efter två veckor konstans med hela familjen kanske man hade fått spader. Men ändå mysigt :)

Det har varit en riktig mys semster och jag älskar verkligen min familj. Vi umgicks konstant i en vecka, frukost lunch middag natt, aah hela tiden! Det funkade väkdigt bra utan lite små tjaffs vare ju såklart men de löstes fort.

Vi har gjort allt möjligt den här korta veckan,
boat trip, jeep safari med vattenkrig, FETT KUL! sen badat, käkat och festat så klart.

Kadde och jag GICK till marmaris som ligger 9 km från icmeler så det tog 2 timmar. Vi hade inget vatten med oss, jätte smart men grejen var den att de inte var planerat att vi skulle traska dit. Vi tänkte bara gå längst strand promenaden och kika lite sådär på kvällskvisten men vi ville inte gå tillbaka så vi gick bara på tills vi var inne i marmaris centrum. Vi gled in på en beach klubb och tog in en fishbowl som tog slut väldigt snabbt, där träffade vi fem engelskmän. Shit va jag gillar att höra riktig engelska!! " foocking maga mate" hahaha
Nåväl, vi kom igår morse vid 10, sen sov jag fram til halv fyra, hoppade in i duschen sen kom kadde och vi drack en captain såklart innan vi drpg in till stan och mötte upp therese. Hon har fyllt år så vi skulle fira henne med några drinkar på fridays! Kan säga att de blev ett par under kvällen. Först vare bara ajg kadde och therese men sen kom sara och johanna och sen rickard. Tjejrna drog hem och jag kadde och rickard drog till jobbet och sa hej till alla nuttar. Där dracks det mer captain och vi dansade en sväng också som jag hatar att göra på jobbet men igår funkade det tydligen..
Var hemma kvart över fem imorse, hej påre!
Troligen utgång ikväll igen.. eller så blire grönan.
pussokram






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade