torsdag 18 juni 2009

personalmöte+fest

Då är de bara 1 dag kvar till mörkret kommer till oss igen.

Torsdag och personalmöte om 3 timmar..suck! orkar verkligen inte röra min gött in till stan men måste för har lovat tjejerna att komma. Efter mötet åker vi till Retro där "festen" ska hållas där det också bjuds på mat.

stress stress stress vaknade jag upp och tänkte. Visste inte vad jag skulle ha på mig imorn eller idag för den delen heller.. men jag löste de.
Jag måste ha sovit stenhårt inatt för jag vaknade inte av sms:en jag fått vid halv sju imorse, jag är ju hemkt lättväckt så blev förvånad.
Nog om det.
Nu ska jag hoppa in i duschen och börja göra mig i ordning.

Ps. Rickard, jag blir självklart glad för din skull om du åker, men väldigt ledsen också. Love you!

2 kommentarer:

  1. Men ååh, i kind of miss u mucho :(

    SvaraRadera
  2. uuuup pp p p ppparrappappa datera! ;) puss /Tussaan!

    SvaraRadera

Bloggintresserade