söndag 7 juni 2009

sööööööndag.


Tänkte visa er en bild på mitt mörka hår dåra :)


Det blev ju hyfsat varmt idag. Trevligt trevligt. Var precis ute på en liten sväng med sandy therese carmen rita susan och johan. Stannade dock inte ute så länge för fick ju igång värsta mensvärken... inte okej! Är hemma nu och myser lite.



Kan säga att imorn ska jag till polisen och styra upp ett nytt pass. Sen till skäris och hämta mina skor och sen södertälje och hämta naties data som förhoppningsvis fungerar!!! Vi tvivlar på de...



2 kommentarer:

  1. Du, hjärtat! du är skitfin i din nya hårfärg!!!! du passar förjävla bra i mörkt hår. (jag har verkligen sagt det sen gymnasiet) Och min dator, den kommer inte funka! helt säker!!

    SvaraRadera
  2. tack så mycket min älskling!!
    mm får se nu när du hämtat den... tur tur tur att rickard är med i matchen och kan saker haha :)

    SvaraRadera

Bloggintresserade