onsdag 17 juni 2009

Mina kära bänner, de var sol idag :D jätte trevligt att lägga sig på ballen när jag vakna.. det blev förjävla hot så jag gick in efter en stund, la mig i sängen och satt på "vi hade iaf tur med vädret igen" inte alls lika rolig som ettan men den fick tiden att gå.
Det började bli halv molnigt och jag bara längtade tills kadde skulle komma hem igen så vi kunde gå ut. Hon kom 21!! hela jävla dagen ahde gått men men jag gled upp till krysset och la mig för att svettas lite, måste ha en liten grund innan vi åker för annars så kommer jag komma hem lika vit som jag är nu. SÅ mötte upp henne efter, vi satt ute och snackade massa. Jocke skulle ha kommit men han går ju upp 5 på morgonen så han kände att det blev lite för sent. Men träffar honom på fredag :)
Min andra bän Sandy kom hem igår från cypern. Hade haft en toppen semester, masssaaaaaa roligt hade hon att berätta som jag inte nämner här... tiiHHii. Fett tråkig tjej jag är haha

MEn hallååå trodde inte att dom fick göra reklam för alkohol.. eller har jag bara fått för mig de??! Det kom iaf en relam nu för Captain morgan =/ De fick mig att tänka på kadde ludwig christian och pappa som är helt kära i den..
Det kommer bli massa drinkar av den på fredag..åååh jag längtar! Men mest längtar jag nu till turkland.

Rickard och micke ni är inte helt hundra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade