måndag 22 juni 2009

inte bloggat på fleera dagar.. har inte orkat.

Hej svejs får jag ta och säga i den skinande solen :D
Kom precis från polisen, har hämtat mitt nya pass. Snygg man blev..eller inte. Ser ju lite vindögd ut haha men det får duga till 2014. Hoppas på ett körkort innan dess.

hmm vad har hänt i mitt liv dom senaste dagarna..
Jo personalfest i torsdags som blev bra. Vi hade skit roligt. Den slutade på East där det var mycket folk! Åkte hem i hyfsad tid, tänkte på dagen efter.
Midsommar blev väldigt lyckad. Det började med sill- lunch och nubbe så klart, därefter lite lekar och alkohol. Senare grillade vi och umgicks. Det var otroligt längesen jag hade en så trevlig midsommar :) :)

Lördagen tillbringade jag i sängen, jag var helt förstörd tråkigt nog.
Söndag blev det bio med kadde och hennes kusin. "baksmällan" årets roligaste film!! om ni inte redan sett den så SE DEN! Ni kommer skratta ihjäl er! hahaa sjukt rolig.

Nu är det inte långt kvar till turkland :D Det ska bli såå skönt!! Lördag ska spenderas på stan med kadde och micke. Vi ska handla lite saker som behövs med på resan., jag får alltid den här lilla paniken när jag ska resa bort under sommaren för det känns som jag inte har några sommarkläder alls! eller så är grejen att jag alltid tröttnar på de jag har :P

Tonfisksallad till middag.

1 kommentar:

Bloggintresserade