tisdag 2 juni 2009

fyböööbblan

suk suk jätte suk! shit vaknade inatt vid 5 med en hals som heter duga. Kunde fan inte andas typ, varje gång jag skulle svälja så ville jag skrika för de var hemskt... ropade på mamma som var i köket som gjorde te till mig. En ängel. Sen låg jag å vred på mig fram till halv sju för det var så jävla varmt i mitt rum.

igår jobbade jag i restaurangen igen, de gick bra men sjukt mycket å gära. Eftersom jag inte har någon handdata fick jag springa till dom andra tjejerna så dom fick bonga in maten.. lite jobbigt men de funkade! Idag lärde jag mig å bonga in själv och det var skönt för allt går så mycket snabbare då :)
Efter jobbet igår så tyckte kadde å jag att vi var värda lite vin, så ner till ducken. Redan på långt håll kände jag igen vakten.. å jo tamejfan så vare jesper som jobbat sopm vakt på CB när jag också jobbade där. Det var roligt å träffa honom faktiskt.
Vi gled in å beställde vin å snckade med micke som är bartender där, beställde lite mer vin å nachos. MEN det roligaste var när kadde skulle beställa nachos.. -eeh skulle jag kunna få beställa guacamole tack...
Nämen kadde nu blev de jätte fel där... å vi båda bröt ut i ett STORT skratt!!!! hahaha shit asså. De lät så jävla ruuligt.

Jobbade restaurang idag igen , de flöt på riktigt bra idag fast jag mådde piss. Febern kom ju också lagom till jag började. Men jag bet ihop och vi stängde tidigare för de var så få gäster kvar.

Om 4 veckor åker vi till turkiet också :D det ska bli såå nice å komma bort härifrån. Bokade in kadde idag också, så nu fick hon jag å ludwig en större lägenhet. 'Riktigt tur att de fanns platser kvar på planet för resorna dit vi ska går bara 1 gång i veckan konstigt nog...
sola sola sola ska jag göra. Har ju täönkt ut att sola grymt mycket innan nu så jag inte kommer dit blekfis som jag 'r men eftersom jag är risig så äre inte så smart å bomba solariet nu. Typiskt.


jag saknar många människor.

1 kommentar:

Bloggintresserade