torsdag 11 juni 2009

torsdag, imorn är det fredag.


Alicia Keys - No One får mig att tänka på tanya rantala. Stanleys och alkohol. Shit asså. Lyssnade högt som fan på den på hemvägen från stanleys för typ några år sen.. Sen den dagen har jag alltis tänkt på henne när jag hört den.


Mysigpys dag idag, vaknade tog ett bad och drog ner till tussilago. Vi satt en stund på balkongen i solen. Rebecca var också där. Längesen jag träffade fröken.

In mot stan, jag lämna tillbaka min nya älskade jacka. Styrde våran kos mot söder och mötte upp derya. Satt och drack vin på Cozy, tog bara ett glas. Det var inte så gott så jag nöjde mig.

Tjejerna blev as irriterade på mig för min telefon gick i två hundra!! Filåååt tazisar!

Påväg hem satt jag och filosoferade (stavas de så? känns konstigt...) lite.. jag satt där själv i baksätet och tittade ut på Sveriges gröna ängar.. "de kan tamejfan inte vara roligt och vara ett rådjur?!" tänk dom lever dag ut och dag in med att käka gräs och typ slira lite i skogen. Parar sig också kanske.
Nu tänker ni "de kan fan inte vara kul och vara carro asså"


1 kommentar:

  1. hahaha, sötcarro.. jag ska sjunga låten när vi möts så blir det kärleksfullt och romantiskt :)

    SvaraRadera

Bloggintresserade