måndag 15 juni 2009

måndag 15 juni

jag vill ha sommar och sol så jag kan gå i kort tight kjol... haha nää nu tog jag i.
Tanya ska få en pojke :D:D jag är super glad för din skull stumpan!! Sååå jävla roligt! <3

Denna dag var INTE min dag.
Drog med nattis in till stan för jag ville handla lite men kom hem med ETT linne. Vafan är de liksom..?! inte ens kul. Jag hade bestämt mig för att köpa skor och en jacka men nejnej jag skulle tydligen inte ha de. Jackan var slut i min storlek, en annan jacka som var as snygg fanns inte i svart som jag vill ha. Skorna fanns inte heller,. jag höll på att smälla av. Nathalie och kadde ba skrattade åt mig hela tiden för dom handlade massor men vi tyckte ändå lite synd om mig ahha. Så jag gjorde av med pengar på sushi. Tur att den inte var slut kan man säga.
Avslutade dagen på john chris med en te. Där blev jag super trött och ville ta en taxi hem.. gick inte för sig. Så nu ligger jag här och håller på att somna.

FREDAG= midsommar. Fint väder? Svar: nej! Som vanligt. Sverige är inte riktigt med i matchen när det ska vara fint väder. Christian påhlman varför åkte inte du med till Spanien?, då hade jag också varit där på midsommar. Ställa upp för laget fanns tydligen inte på din världskarta.
Vi går all in i huddinge istället.., det ryktas om att vi ska hoppa säck hahah jag kommer sååå ramla och grisa ner mig rejält.
Kareoke också,åh herregud var ska den kvällen sluta undrar jag och flera andra.

Anonym tänker högt: Undrar om man kan röka nikoplåster?!
Du skämdes nog efter där va...

1 kommentar:

Bloggintresserade