fredag 5 juni 2009

trååkigt och va sjuuuk....

Nu mår jag illa! Så ni hajar att det blev godis... tjock tjej I know!
Har inte hänt så mycket i mitt liv sen sist jag skrev så har egentligen ingen aning om varför jag skriver hahah. Brist på annat å göra är orsaken. Jag var nära och åka in till söder, men kom på mig själv ganska snabbt att jag måste vara hemma och bli frisk.
Undrar om det blev kaos i Örkelljunga när rickard anlände.. Tanya du studsade väl tillbaka alla galna tjejer med din kagge hoppas jag! Jag antar att han har kraftig värk i handen nu också.
Saknar rejjjjj.

Tror jag åker in till stan imorn och handlar lite stuff som jag behöver. Hoppas kadde pallar innan hon börjar jobbet! :) för det är min plan att vi ska göra detta tillsammans.

hejdå alla trogna läsare, see yaa tomorrow! kiss and hug.

1 kommentar:

  1. hahahaha, aa jag kan ju säga carolina att rickard fick ju inte ens chans att få en enda tjej framför sig när jag anlände på plats för att hämta honom, jag kan ju nämna en till sak att: ingen jiddrar med Tanya.. så ere ba!

    SvaraRadera

Bloggintresserade