tisdag 9 juni 2009

lite tisdag kan man säga ( till Rickard )

Vaknade med ett ryck imors och trodde att jag glömt ställa alarmet men kl var bara tjugö over åtta och alarmet var ställt på 11 så ingen panik carro.
Igår reste jag ganska mycket själv, det var riktigt skönt och utgöra mina ärenden helt själv. Jag har aldrig tyckt om att shoppa själv eller att åka någonstans själv bla bla you know what I mean... men igår vare stört skönt. Jag åkte till polisen i flempan och kirrade nytt pass. Hittade inter dit först men när alla förklarat var det l¨åg poch jag fäljde deras väg så var de bus enkelt. Sen därifrån letade jag upp bussen som tog mig till skärholmen där jag hämtade mina skor för andra gången.. SEN åkte jag till södertälje där nutte mötte mig i centrum och vi handlade sushi. Fett gott!
Jag hjälpte honom och röja lite i lägenheten, dammsög lite. MEN jag råkade fucka hans ärr, exakt där han opererat och sytt så drog jag till med dammsugaren :$ förstår ni huuuuur mycket jag skämdes när han slängde sig bakåt på sängen och typ knep ihop för de gjorde så förbannat ont =/ jag höll nästan på börja böla för det blev så jobbigt och jag tyckte så synd om honom.!!

Kadrie kom efter ett tag, det var mysigt tycker jag. Vi stannade dock inte så sent för nu har Rickard börjat jobba efter en lååång tid som sjukskriven. Du är jätte duktig tycker jag.

NU ska jag hoppa in i duschen och sen sätta mig på tåget till stockholm c och möta kadde.

Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade