fredag 5 juni 2009

fredag



Det hände en sak igår kväll.... jag blev väldigt väldigt mörkhårig! Jag köpte en brun hårfärg för att allt mitt röda skulle försvinna och täcka min utväxt, men förväntade mig inte såhär mörkt :P det är inte fult men det kommer bli svårare nu och få tillbaka det blonda... men nu får jag köra på detta till turkiet för där kommer de antagligen bli ljusare.

Idag har jag bara varit hemma och myst, tagit ett bad, donat i mitt rum och ätit äggröra.
Har bestämt mig för att vara hemma ikväll, kan säga att det behövs helt klart. Var längesen jag var hemma och chillade under en helg. Jag måste bli frisk nu så jag kan börja sola haha det enda jag tänker på :P.

Jag har lite besluts ångest.. jag vet inte om jag ska köpa godis eller köpa ingredienser till en smoothie... jobbigt läge.

1 kommentar:

Bloggintresserade