lördag 6 juni 2009

skön lördag utropstecken




Kan säga såhär... jag och nattis drog ner till bistro och käkade, eftersom mina skor var dyblöta så fick jag lov och ta hennes träningsskor. -hej, jag har varit ute å lubbat i regnet och sen glider in på en restaurang för att käka!... äee de kändes inte så roligt men hellre det än att bli sjukare. Faktiskt. Nadia kom också och det var fett roligt :D har inte träffat henne på sjukt länge, kan säga att det var sist när vi hade tjej middag hos nattis.


Vi körde runt på en liten road trip och kollade på hus. Sen hem till patrice och kollade där hon hade målat i köket. Vi fastnade där i typ 40 min. Jätte trevligt och träffa henne och pia. Gled hem igen och satt ute och myste. Daniel och jimmy kom förbi en kortis, dom var helt sjukt trötta. Men det var fett roligt att träffa dom. Det var också ett jävligt bra tag sen. Inte ok!


Tror dom tyckte jag var ganska jobbig då jag körde på i mitt race. Pratade non-stop!! Skrattade högt och pratade lite mer. Dom satt helt tysta och ba lyssnade hahah. Sojjy killar.


Jag känner mig mycket piggare och det är så jävla skönt!!!!! Bara lite täppt. HALLELUJAH!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade