torsdag 24 september 2009

torsdag

Fick ett mysigt mess av tanya idag. Innan lördag tror jag att wille är här. tanya kommer bli en grym mamma. Inga tvivel.
Jag var helt bestämd igår att jag skulle ut och gå idag men när jag vaknade 13.30 så regnade det... typiskt. Sen har de varit fram och tillbaka hela långa dagen.
Jag har bara legat inne och tittat på Bring it on och typ städat och tvättat. Vuxenpoäng kan man säga. Imorn blir de utgång med tjejerna som jag skrev tidigare. Blev ju inte helt taggad när jag upptäckte vad min lön var på. Jag blev skit ledsen och deppig så jag nästan avbokade men vafan. Jobbar ju ändå på - - - - hirschen, nej förlåt Blekholmen på lördag.
Nu blir jag irri igen så jag loggar ut. p&k

Måste bara säga att jag har världens bästa present till Rickard när han fyller år, eller det kommer passa mer som en julklapp. Jag kommer ha skit svårt att hålla mig från att säga men jag måste verkligen. Lalallalalaal jag blir heeeelt gaalen här!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade