onsdag 2 september 2009

gravid igen?

Inatt drömde jag åter igen att jag var gravid... jag förstår inte varför de upprepar sig. Så mycket tänker jag inte på att jag vill ha barn. Men tydligen i mitt undermedvetna.
Sååå idag/inatt är det jobb igen. Usch vad jag inte vill jobba kvar. När jag entligen tog tag i det idag för att skriva in mig på tex på Åhlens hemsida så kunde dom inte ta emot mitt CV, det var inte rätt fil typ eller nåt. Bobo får hjälpa mig imorn så jag får iväg det någon jävla gång. Tänkte skriva ut ett antal papper också som jag får lämna ut i butiker och dylikt. Jag MÅSTE jag VILL ha ett ordentligt jobb som jag kan försörja mig på så att jag snart kan flytta hemifrån. Vill säga om jag hittar någon ledig lägenhet.

Du finns i mina tankar varje dag...

1 kommentar:

  1. Carro, inte bli me barn nu! leva livet ska vi göra!:):))

    SvaraRadera

Bloggintresserade