tisdag 8 september 2009

håll om mig, släpp aldrig taget

Jag åkte aldrig till pappa. Han ringde när jag avr i södra på tåget och berättade att han åkt tidigare från jobbet för han mådde dåligt och hans tjej hade åkt hem från jobbet för hon var sjuk. Typ magsjuk. Jag svarade snabbt att jag går va på centralen och pker til Nadia ist. Vill inte bli sjuk nu!! MEN så ligger jag här i soffan och mår illa iallafall. De kan ju inte vara pappa som smittat med någon annan sjukling. Fast saken är den att jag brukar må dåligt på kvällarna konstigt nog. Återstår och se imorn hur jag mår.
Andra avenyn började idag och har sett fram emot det heela dagen och påmint (stavas de så?) alla mina vänner hela tiden som tittar på de :) sen satt jag och rickard och messade oss igenom hela programmet.
Sen pratade vi en kortis efter och mina "saknar rickard" känslor for igenom hela min kropp.

håll om mig...

2 kommentarer:

  1. nej se till att inte bli sjuk nu!
    fan mitt går aldrig över.;( går på penselin nu!

    rickard kommer på festen så han behöver du inte sakna mer:D

    du, ta med kadde om du vill.
    säg bara till innan fredag.:)

    SvaraRadera
  2. neee jag får inte bli sjuk :(
    stackare! du får se till och bli bättre till på lördag !! :D

    I know! haha
    Hon kommer ;)

    SvaraRadera

Bloggintresserade