tisdag 1 september 2009

HEEEEEEEEJ

Här gör jag en "blondinbella" och en "kissie" elelr som alla andra kända bloggerskor gör, nämligen lägger upp en bild på vad dom handlat under dagen. HÄR är min så VARSÅGODA.


Usch idag vaknar jag med ångest. Somnade igår med ångest. Jag får liksom svårt och andas, ett jävla tryck för bröstet. Not funny.

För att inte tänka så mycket idag så åkte jag in till stan och käkade sushi på kaddes jobb sen kom becky också och vi gick runt och shoppade lite. Becky köpte mest saker men jag köpte faktiskt underkläder och en tröja. Lite roligare än vad jag igår kom hem med fårn IKEA. Galgar skohorn och ett doft ljus.,ha ha ha va rooligt! Men nu måste jag hålla lite i pengarna månaden ut... nästan iaf.


Nu sitter jag i mitt rum i soffan och lyssnar på MJ och har mitt ljus som doftar vanilj tänt :) mysimys. oh yes my friends.

2 kommentarer:

  1. Längtar tills jag får krypa tills sängs med dig, på fredag..

    SvaraRadera
  2. Ha trosan din fina m mus doft så betalar jag 500 för det spets trosa med dig å doft från en liten våt sliddas aktiviteterfrån flera olika vätskor från en mogen fitta som är på väg att bli medbarn. jag älskar kvinnors fittans doften jag älskar att slika min kära varje dag i hennes underbara fina små fitt håla. Efter suger hon min kära kuk längd in I hon strånga munnen och hennes hals och jag har ju en bra kuken och ta en lång runkar och ser på det par trosor du visar upp åå drömmar om att slika I insidan av de som du har haft fittan hela dagen och kvällen så det blir en våt trosa i en liten smack från en underbar fitta som är så pulserande nu när du är med barn, åå 500 för varje par du säljer till mig. Jag kan betala för kort du har tagit på fitta och dina brösten och insidan av små våt trosa med dig å snippans flyttningar som ja ska ha å slika I så himla gott och sniffar I å runkar kuken in I det fina trånga sliddas öppning 😊

    SvaraRadera

Bloggintresserade