tisdag 1 september 2009

bitch? jag är ju världens gulligaste carro. ;)

Ibland undrar jag hur folk ser på mig. Jag skulle vilja gå ur min egen kropp och stå framför mig själv och fortsätta höra mig själv prata och agera. Jag vet ju hur jag pratar och gesterlerar inifrån men jag vet inte hur andra folk ser på mig när jag gör de utifrån. Hur låter jag när jag tar ton i vissa lägen eller pratar helt vanligt?!
Det jag inte tycker om att höra när jag pratat med folk och frågat vad dom tyckte om mig innan dom kände mig, alltså första intrycket.

Svaret är: lite små bitchig!!!
VA??!?!?!
Jag är ju inte alls bitchig. Jag vill inte vara bitchig och jag vill verkligen inte att folk runt omkring mig ska uppfatta mig som sur och bitchig. Men samtidigt kan jag inte gå runt och smila hela tiden. Även fast jag oftast är glad så kan jag inte ha det största leendet. Snacka om träningsvärk i käkarna.

Är jag en liten bitch?

1 kommentar:

  1. du är min sötaste lilla bitch carro :D haha! vi kan vara bitchiga tillsammans utan att veta om det alla gånger :P pussis <3

    SvaraRadera

Bloggintresserade