måndag 28 september 2009

söndag

sorry sorry sorry....
Har inte haft tid och blogga, okeeej!
Sushi, bio och fika stod på kartan idag. Mötte emily på centralen sprang/gick till max (emilys mat) jag käkade de i fredags natt så behövde inget mer. Åt istället sushi såklart med kadde. och soyabönor! Det ska bli mitt godis. Men fick köriga läppar av saltet, sådär man kan få av popcorn och andra saker som är salt... ja mina herrar jag har fått de av de som ni tänker på nu.
Nåväl..
Bio var de ja. Kadde och jag tog en dejt på heron city med filmen "the ugly truth" den var bra. Vi fick sällskap av ett gäng grabbar på raden ovanför oss. Vi bjöd varann på candy och choklad fram och tillbaka. "Hej babe" tänkte jag när jag såg killen bakom mig.
Filmen var en riktigt girlie girlie film men kunde inte undgå att höra en av killarna säga " mm, vi kanske har gått på fel film'?! men jädrar vilket smultronställe" hahah han hade inte hamnat på fel film för han kommenterade samma fraser som jag. Jag är tjej och tänker som en tjej. Han med tydligen.
Vi åkte buss och tåg hem. Aldrig mer. Hoppades på att Han skulle komma med bilen och hämta upp mig och köra till världens ände.
Jag ligger i min soffa nu så nej, han kom inte. Osis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade